maandag 26 mei 2014

het begin

In juni van 2013 kreeg ik een telefoontje dat mijn Spider, die ik indertijd als huisraad importeerde uit Amerika weer te koop stond. Ze startte niet en had ook wat roestplekjes.

Zo op het eerste gezicht zag 't er allemaal mooi uit, toch? Omdat ik nog niet wist waar ik zou beginnen en het vermoeden bestond dat het een losse massakabel betrof maar dat niet bleek te zijn maar begonnen met de carrosserie. De motor zouden we later ''wel even fixen''.





























































Omdat het niet de bedoeling is de auto in concoursstaat te brengen doch veilig en netjes te conserveren werd besloten van onder af tot de ''taille'' te spuiten. De plaatwerker wilde graag ook de putjes in de voorkant en zo aanpakken. Misschien ooit later. Ze moet ook nog rijdbaar worden gemaakt. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten