Robert gaf aan dat er geen permanente schade is ontstaan door het collectief geklungel door voormalige sleutelaars maar ook dat er een uurtje of 5 in was gaan zitten om de nokkenasselarij op orde te krijgen. ZUCHT. Gaandeweg mijn bezoekjes en voortschrijdend inzicht wed er steeds besloten toch maar meer onderdelen te demonteren en een anti-roest behandeling te geven. Maar ook dat we ergens moesten stoppen en dat ik ook nog wel wat zelf kan doen. hier nog wat impressies van wat er aan de onderkant nog heeft plaatsgevonden...
Hier niets nieuws maar wel een aanwijzing dat het tijd is voor nieuwe achterblokken. Die ondertussen dan ook zijn vervangen.
De versnellingsbak is eraf geweest, de keerringen aanbakzijde en aan de motorzijde, de koppeling, plaat en lager vervangen en de koppeling hulpcilinder die lekte.
Deze dus.
De versnellingsbaksteun is weer als nieuw.
En ook deze plaat.
Dymotrack heeft een beetje van het vliegwiel afgedraaid en gebalanceerd. Niet veel omdat Maarten bang is dat als je 't te licht maakt het een keer door je bodem heen komt. Had ie eens gezien.....
Met een beetje mazzel kan ik haar vandaag ophalen. Ik ben benieuwd.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten