Aan Robert geapt dat we troep in de tank, de overblijfselen van de injectie installatie boven de tank of een slecht werkende (indertijd nieuw geplaatst) benzinepomp als mogelijke oorzaak niet kunnen uitsluiten. Naast natuurlijk mogelijk ondeugdelijke carburateurs. Zoekend naar onderdelen voor het interieur op een onderdelen website kwam ik het hoofdstukje brandstofpompen tegen. Ik realiseerde me toen dat er in de tank een opvoerpomp zit. Dus twee pompen! Heeft Mike bij het ontmantelen van de injectie en installatie van de benzinepomp voorin misschien de voeding naar de pomp in de tank verwijderd? De pomp moet ook best lang opvoeren bij aanzetten contact. Doet de pomp in de tank het wel?????
Enfin, dit ook aan Robert geapt. Die mag vandaag weer sleutelen!
Ondertussen heb ik een tijdelijk (imitatie??/nep) OMP stuur en ringen en een quick release gekocht. Hierdoor komt het stuur dichter naar de bestuurder en creƫer ik ruimte voor de knietjes. Daar komt natuurlijk ooit een Nardi deep corn wiel op. En die quick release is eigenlijk een handige anti-diefstal maatregel. Die het stuur 7 cm dichter naar je toebrengt...
Uiteindelijk heb ik ook stoelen uit eens serie 4 gevonden!!!!! In beige!!! Die haal ik donderdag op. Qua kleurstelling wordt 't een rommeltje in de Spider maar qua comfort en veiligheid gaan we d'r op vooruit! Maar eens uitzoeken hoe alcantara kan worden gereinigd...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten