donderdag 16 april 2015

16 april lekt de bak? Interieur reparaties.............

Na de grote hoeveelheid werkzaamheden toch een kleine smet. Er lijkt vernsellingsbakoolie uit het bellhouse te lopen. Geen grote heoveelheden maar wel iets om even te monitoren en op in te grijpen voor de Ramble. En ook ernstig genoeg om toch maar niet de Alfa naar Essen te gebruiken morgen. Volg het oliespoor. Robert gaf aan dat er wat kopervet aan het druklager kan hebben gezeten wat eruit kwam. Er hing een druppel onderaan dus dat lijkt wat onwaarschijnlijk de reden. We gaan het afvegen en monitoren.



Er was ook wat tijd over bij het schadeherstelbedrijf en de Spider vertoont nog wel wat onvolkomendheden en kan wel een upgrade gebruiken hier en daar. Allereerst is daar het dashboard dat een gapend groot gat vertoont waar iemand ooit een foute radio in monteerde. Dit is als volgt opgelost.

Zo zag het eruit nadat de metertjes waren verwijderd...


Zo na wat zaagwerk...............


Nieuw plaatje in de maak.


Montage metertjes...


En dan in de auto. Mooooooooi!! ZO te zien kan de console daaronder nog opschuiven!


Keurig erin gemaakt met op mijn verzoek bevestiging middels schroeven. Wellicht willen we ooit een radio monteren of iets anders. Dan kan het paneel er eenvoudig uit. Ik kreeg een telefoontje dat het dashboard op één schroef hing en dat er een  luchtslang ontbrak. ''mag ik het dashboard vstmaken'' was de vraag. GRAAG!!

De vraag die ik had gesteld was om de console rond de pook iets op te schuiven omdat naar 1,3 en 5 de pook lastig te bewegen was. Dat was vroeger in Amerika al zo herinnerde ik me. Nu realiseerde ik me dat dit niet door de versnellingsbak of afstelling kwam; contact met Robert eerde me dat het wel de console most zijn. Wordt vervolgd.........





Geen opmerkingen:

Een reactie posten