Er zijn speakerkapjes gemonteerd over de gaten in de ''kickpanels''; de zijschotten onder het dashboard.
De stof op de a-stijlen is terug vastgemaakt zoals het hoort.
Voor....
Het dashboardkastje sluit weer. Jaja, er moet nog een roostertje in dat gapend gat..... Wordt vervolgd. Die stof mooi om de A-stijl!!
De klapraampjes gaan allebei open zoals het hoort. Links is er een ander raam ingemaakt. Rechts ging wat stroef en is gesmeerd.
De lekkage door het dak die mij op de recente rit naar Usato een natte broek opleverde zal zijn verholpen. Links was het kapje bovenop de A-stijl compleet afwezig.
Rechts was ook niet meer 100%
Oude voorraad van Usato leverde uitkomst.
Et Voilà!
De klemmen waarmee het dak aan het raam wordt vasatgemaakt horen voorzien te zijn van lusjes. Een ontbrak volledig al sinds de eerste keer dat de auto van mij was.
En rechts hing er toen ook al bij. Vast aan maar één kant
Uitkomst!
En dan deze nog terug in de ventilatieopening....
Zo af en toe ruikt het naar benzine. De meeste slang was al vervangen door nieuwe slang; een aantal stukken pal aan de tank nog niet. Daarnaast blijf ik het hergebruik van de injectie retourleiding als ontluchting verdenken van ''hevelen'' bij een volle tank. Simpelweg omdat deze niet hoog genoeg eindigt. Dus, alle slangen eraf getrokken en de maat genomen; het zijn twee verschillende diameters. Er moet een stukje met een binnendiameter van 10 mm worden bijgekocht; 8 is in voorraad. We zullen de ontluchting/beluchting voortaan door de benzinedop laten plaatsvinden.
Deze is ook verdacht. Eén van de openingen was afgedicht met dit stukje pijp. Een bout in een stukje benzineslang; niks mis mee maar de slangklem ontbrak. Aan de ducttape te voelen was er ook wat benzine langs gelekt. Dit wordt volgende week gefixt.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten